کبوتر

ساخت وبلاگ

حفاظ سرنيزه اي و هر آنچه بايد بدانيد!

حفاظ سرنيزه اي شايد امروزه استفاده از انواع مختلف حفاظ ها باعث مي شود که شما بتوانيد امنيت ساختمان خود را تحت کنترل داشته باشيد. در واقع استفاده از حفاظ هاي مختلف يکي از آسان ترين راه هايي است که شما ميتوانيد ساختمان خود را از تردد سارقين محافظت کنيد. دقت داشته باشيد که انواع مختلفي از حفاظ ها وجود دارند که از بين آن ها ميتوان به حفاظ شاخ گوزني اشاره کرد. حفاظ سرنيزه اي يکي از انواع حفاظ هايي است که شما ميتوانيد براي حفظ موقعيت ساختمان خود از آنها استفاده کنيد.

حفاظ سرنيزه اي

حفاظ سرنيزه اي

اين نوع حفاظ ها معمولا ساختمان شما را در برابر ورود غيرمجاز افراد محافظت خواهند کرد اما به سبب اينکه هريک از انواع ساختمان هايي که شما در آن سکونت داريد از نظر ارتفاع ديوار، موقعيت جغرافيايي ساختمان و ميزان بودجه متفاوت و منحصر به فرد هستند ميتوان گفت که انواع گوناگوني از اين نوع حفاظ ها نيز ساخته شده است که از بين تمامي آن ها حفاظ هاي سرنيزه اي قديمي ترين و شناخته شده ترين نوع اين حفاظ ها هستند. شرکت هاي مختلفي در زمينه توليدات اين نوع حفاظ ها فعاليت مي کنند که هر يک از آنها اين نوع از توليدات را با توجه به روش هاي خاصي انجام مي دهند و حتي ميتوان گفت که برخي از آن ها در انتخاب نوع حفاظ نيز به شما نيز در اين زمينه کمک هاي شاياني خواهند کرد.

حفاظ سرنيزه اي چيست؟

حافظ سرنيزه اي در واقع يکي از متداول ترين و همچنين شناخته شده ترين انواع حفاظ هاي روي ديوار است که به يک شکل سنتي است. حفاظ هاي سرنيزه اي از دوران هاي قديم به اشکال سنتي براي انواع خانه ها و

 نرده پنجره همچنين مکان هاي ديگر مورد استفاده قرار مي گرفتند. اينطور گفته مي شود که انواع سنتي حفاظ هاي سرنيزه اي با فاصله اي اندک از نرده ها نصب مي شود که در قسمت هاي بالاي آن ها درست مانند نوک تيز يک نيزه خواهند بود. اگرچه اينطور گفته مي شود که اين نسل از نرده ها ديگر منسوخ شده و مورد استفاده قرار نمي گيرد و حفاظ هاي شاخ گوزني جاي حفاظ هاي نيزه اي را گرفته اند اما باز هم امنيت آنها مانند نوع هاي قديمي نخواهد شد و حتي حفاظ هاي نيزه اي مدرن نيز امنيت کمتري دارند اما نمي توان کارايي زياد و قابل قبول آن ها را کتمان کرد. اين نوع از نرده ها در واقع مانند انواع ديگر داراي تراکم بسياري روي ديوارها و ارتفاع هاي متفاوت هستند و به رنگ هاي متنوعي نيز موجودند. دقت داشته باشيد که علاوه بر مدل هاي سنتي، حفاظ هاي سرنيزه اي که از ميله هاي صاف و عمودي از جنس ميلگرد تشکيل شده اند وجود دارند. نمونه هاي بسياري از اين نوع حفاظ ها روي ديوار وجود دارد که با يک ظاهر زيبا و همچنين رنگ هاي متنوع نيز ساخته مي شوند. جديدترين نوع حفاظ هاي سرنيزه اي نيز حفاظ ليليوم مدرن است که امروزه بسيار بيشتر از گذشته مورد استفاده قرار مي گيرد.

حفاظ سرنيزه اي مدرن

حفاظ سرنيزه اي

حفاظ سرنيزه اي مدرن چيست؟

نمونه اي بهبود يافته از حفاظ هاي سرنيزه اما حفاظ سرنيزه اي مدرن است که در طراحي هاي مربوط به آن تمامي عيوب و همچنين مشکلات حفاظ هاي سرنيزه اي سنتي حل شده است. حفاظ هاي سرنيزه اي مدرن اما از جنس ميلگرد هستند. يکي از خوبي هاي اين نوع حفاظ ها اين است که مطابق با سليقه مشتري در طرح ها و رنگ هاي مختلف ساخته مي شوند. همچنين تراکم و ارتفاع آن ها نيز متفاوت خواهد بود. بين حفاظ هاي سرنيزه اي مدرن و همچنين حفاظ هاي سرنيزه اي قديمي و سنتي تفاوت هاي بسياري وجود دارد که از جمله آنها مي توان به همين ساختار خاص و تغييرات ويژه در اين قسمت اشاره کرد. البته بايد بدانيد که حفاظ هاي سرنيزه اي هم در واقع يکي از ابتکارات شرکت هاي ايراني است که امنيت منازل و همچنين شرکت ها را تا حد بسيار زيادي فراهم مي کند. در بخش بعدي مي خواهيم شما را با مشخصات کلي حفاظ هاي سرنيزه اي آشنا کنيم پس با ما همراه شويد.

 

حفاظ هاي کلي سرنيزه اي

مشخصات کلي حفاظ سرنيزه اي

به طور کل ميتوان گفت که آردواز از نظر شکل ظاهري اندک تفاوتي با حفاظ هاي قديمي از اين نوع دارند. البته تغييري که در اين زمينه به وجود آمده است بيشتر در راستاي زيبا شدن و همچنين افزايش کارايي آنها بوده است. نرده هاي ديواري در اين زمينه با حفاظ سرنيزه اي شباهت هايي نيز دارند اما به مراتب کارايي نرده هاي ديواري از اين نوع حفاظ هاي بيشتر است. جالب است بدانيد که اغلب اين حفاظ ها در سه ارتفاع مختلف 100، 120 و همچنين 150 سانتي متر ساخته مي شود. البته در ساخت اين نوع از حفاظ ها يک رايج ترين نوع تراکم نيز وجود دارد که شامل 16 رديف اصلي در هر شاخه مي شود و طول هر شاخه نيز تقريبا برابر دو متر است. شرکت هايي که در زمينه ساخت انواع حفاظ هاي سرنيزه اي فعاليت مي کنند به شما اجازه مي دهند تا به صورت کاملا معتبر خريد خود را انجام دهيد.

 

حفاظ هاي سرنيزه اي

دقت داشته باشيد که درب آکاردئوني  امنيت بخشي از خانه است که نمي توانيد با آن شوخي کنيد. شما نميتوانيد از انواع بي کيفيت نرده ها استفاده کنيد و در نهايت دچار مشکل خواهيد شد چرا که امنيت خانه شما دچار آسيب خواهد شد. از گذشته تا کنون نياز به امنيت يکي از نيازهاي اساسي بشر بوده است که نمي توان نسبت به آن بي تفاوت بود. هرگونه کوتاهي در اين زمينه مي تواند به مشکلات جدي بينجامد که در واقع براي شما خوب نخواهد بود. شايد حفاظ پنجره مهم ترين نوع حفاظ ها نباشد و با توجه به اينکه امروزه خانه ها تمام هوشمندسازي شده اند هم ممکن است که اين نوع حفاظ ها در واقع به شما حس ايمن بودن خواهد داد. بهتر است که شما حفاظ سرنيزه اي را از مراکز معتبر در اين زمينه خريداري کنيد تا بتوانيد کار نصب و همچنين خدمات پس از فروش را نيز دريافت کنيد. با استفاده از اين نوع حفاظ ها، امنيت خانه خود را تامين کنيد.

 

 

 

 

 

 

کبوتر...
ما را در سایت کبوتر دنبال می کنید

برچسب : حفاظ,سرنیزه,ای,و,هر,آنچه,باید,بدانید!, نویسنده : کاووسی فر psttudentt بازدید : 213 تاريخ : دوشنبه 29 مهر 1398 ساعت: 10:09

به طور کلي قصد اينگونه فعاليت ها ايجاد ذهنيتي کوتاه مدت از بهبود وضعيت اقتصادي است تا اعتماد و در نهايت رأي مردم جذب شود. مشکل اينجا است که اين موفقيت هاي کوتاه مدت مي توانند باعث از بين رفتن موفقيت هاي بلند مدت شوند.

بهترين مشاورين انتخابات

حتما مي دانيد که در  سرتاسر جهان انتخابات در هر سطح و لايه اي يک رقابت جدايي‏‏ ناپذير از نظام سياسي هر کشوري قلمداد مي شود وحتي بسيار بالاتر. شايد به همين خاطر است که انتخابات، تنها فرصت بسيار کليدي و طلايي است که به ما دست مي دهد تا مردم هر شهر واستان و کشوري رهبران و قانون گذاران ويا نمايندگان خود را در نهايت ازادي عمل انتخاب کنند.

بهترين مشاوران انتخاباتي  هرگز رفتارهاي غير حرفه اي از خود بروز نمي دهند اما متاسفانه افراد و شيادان زيادي در اين رابطه مانند سايتهاي يهويي و يک شبه يا افراد مختلف و مخصوصا سايتهايي بي هويت و افراد بي هويت تر با چسباندن برخي اسامي مجعول و غربي و خارجي و غير علمي و عملي مي خواهند از اين اب گل الود ماهي بگيرند.

 

بهترين مشاورين انتخاباتي

مثلا مشاور انتخاباتي  باراک اوباما و يا مشاور انتخاباتي ترامپ اقاي  پروفسور…. از….. يا مشاور انتخاباتي روحاني و  مشاور انتخاباتي شيطان در جهنم خوب معلوم است که قابل اثبات هم اساسا نيست.يادمان باشد به گفته پروفسور ليبرمن دروغ هرچه بزرگتر باور ان ساده تر…..

 

 مشاور انتخاباتي 

 

 

بهترين مشاور انتخاباتي

بهترين مشاور انتخابات پکيجهاي تقلبي و کتابهاي آنچناني را وارد بازر نمي کنند و مي دانند فوت کوزه گري را که به سختي به دست مي آيد را نبايد و نمي توان به رايگان در اختيار ديگران قرار داد.

 

بهترين مشاور ين انتخابات

متاسفانه اين روزها فروش پکيج هاي پوشالي وتوخالي به نام انتخابات و جالب تر اسامي و افراد اين سايتها و به اصطلاح اساتيد حاصر در اين سايتها فارغ از عناوين مجعول استاد و دکتر و مهندس و پروفسور و برخي هم تا ديروز حتي مدرک معتبر دانشگاهي نداشته اند امروز با جنين مدارکي پوشالي قد علم نموده و يا بدتر از بد هرگز در احزاب  و تشکلهايي.جايي و رد پايي نداشته و نه سر پياز ونه به اصطلاح  ته پياز بوده اند.

مازيارمير مشاوره انتخابات بعنوان يک مشاور تخصصي انتخابات به شدت معتقد است که اين سايتها و افراد  فقط  باعث نابودي کارزارهاي انتخاباتي چه در انتخابات مجلس و شوراي شهر و حتي اصناف شده و يا مي شوند و موارد بسياري را خود به شخصه سالها است ملاحظه ميکنم . به شدتمعتقدم پکيج انتخابات با اين سبک و سياق بيشتر رنگ و بوي پوچ و تو خالي دارد.

 

 

 

کبوتر...
ما را در سایت کبوتر دنبال می کنید

برچسب : بهترین,مشاورین,انتخابات,دکتر,مازیارمیر, نویسنده : کاووسی فر psttudentt بازدید : 169 تاريخ : پنجشنبه 25 مهر 1398 ساعت: 20:45

مهاجرت به اوکراين

وقتي صحبت از هزينه مهاجرت به اوکراين يا هر کشور ديگري مي شود بايد در نظر بگيريم که هدف از اين مهاجرت چيست؟

بعنوان مثال يک دانشجو مي خواهد به اوکراين مهاجرت کند؟

يک فرد متخصص مي خواهد به اوکراين مهاجرت کند؟

يک بيزينس من و تاجر مي خواهد به اوکراين مهاجرت کند؟

يک فرد بازنشسته مي خواهد به اوکراين مهاجرت کند؟

 

چون شرايط مهاجرت به اوکراين درباره هر يک از افرادي که در بالا مثال زده شد متفاوت است و به همين علت هزينه مهاجرت به اوکراين درباره هريک از افراد بالا فرق مي کند و يکسان نخواهد بود.

هزينه مهاجرت به اوکراين براي متقاضيان مهاجرت تحصيلي

يک دانشجو براي اينکه بخواهد به اوکراين مهاجرت نمايد فقط نياز دارد که از يکي از دانشگاه هاي اوکراين که اکثرا دانشگاه هاي معتبري در سطح اروپا هستند، يک پذيرش در رشته مورد علاقه خودش دريافت نمايد و سپس بر اساس اين پذيرش تحصيلي، يکسري مدارک براي ارائه به سفارت اوکراين در ايران تهيه نمايد.

مدارکي که براي مهاجرت تحصيلي به اوکراين در مقطع ليسانس نياز است عبارت است از:

ترجمه رسمي دانشنامه ديپلم به زبان انگليسي

ترجمه رسمي ريزنمرات مقطع ديپلم به زبان انگليسي

ترجمه رسمي پاسپورت متقاضي به زبان انگليسي

ترجمه رسمي گواهي صحت و سلامت پزشکي به زبان انگليسي

اصل پذيرش تحصيلي يا دعوتنامه تحصيلي از دانشگاه هاي اوکراين

براي مهاجرت تحصيلي به اوکراين در مقطع ليسانس، احتياجي به ترجمه مدرک پيش دانشگاهي و ترجمه ريزنمرات مقطع پيش دانشگاهي نيست، اما در صورتيکه اين دو مدرک به سفارت اوکراين در ايران ارائه شود، کارمند سفارت اوکراين در ايران از شما مدارک را گرفته و تاييد مي کند. علت اين امر هم به اين خاطر است که سفارت اوکراين در ايران بابت تاييد هر مدرک ترجمه شده عددي بين چهل دلار تا پنج دلار از متقاضي مهاجرت تحصيلي به اوکراين دريافت مي کند در حقيقت مي توان به زبان عاميانه اينطور بيان کرد که سفارت اوکراين در ايران بابت تاييد مدارک اضافه از دانشجو از گرفتن پول بدش نمي آيد و حتي استقبال هم مي کند و خود دانشجو بايد با هوشياري فقط مدارک مورد نياز براي صدور ويزاي تحصيلي را به کارمند کنسولي تحويل دهد.

مواردي بوده که متقاضي  هشت مدرک ترجمه شده به سفارت اوکراين در ايران تحويل داده و کارمند کنسولي همه مدارک را بدون هيچ اعتراضي تحويل گرفته و فيش پرداخت دلار به صندوق سفارت اوکراين در ايران صادر کرده است.

فقط در همين فيلد مهاجرت دانشجويي به اوکراين  مي بينيد که هزينه پرداختي بابت صندوق سفارت مي تواند براي دو دانشجو آنهم در يک مقطع يکسان، متفاوت باشد يعني مثلا يک دانشجو هزينه تاييد چهار مدرک را بصورت دلاري به صندوق سفارت اوکراين پرداخت کند و دانشجوي ديگر، هزينه تاييد پنج يا شش مدرک را بصورت دلاري به صندوق سفارت اوکراين پرداخت نمايد.

اين موارد باعث مي شود که هزينه مهاجرت به اوکراين  حتي براي مهاجرت تحصيلي در هر پرونده متفاوت باشد.

يکي از نکات مهمي که خيلي از متقاضيان مهاجرت تحصيلي به اوکراين نمي دانند و متاسفانه دارالترجمه هاي مختلف و موسسات اعزام دانشجو از اين مورد سوء استفاده مي کنند اينست که  براي ترجمه مدارک مورد نياز سفارت براي مهاجرت تحصيلي به اوکراين احتياجي به ترجمه روسي مدارک نيست و سفارت اوکراين در ايران و حتي دانشگاه هاي مختلف اوکراين، ترجمه رسمي به زبان انگليسي را از متقاضي قبول ميکنند. اما بدليل اينکه در حال حاضر در ايران هزينه ترجمه يک مدرک به زبان روسي  سه برابر هزينه ترجمه همان مدرک به زبان انگليسي است، عده ايي از اين نا آگاهي دانشجويان يا متقاضيان مهاجرت تحصيلي به اوکراين سوء استفاده مي کنند.

اين مورد هم يکي ديگر از پارامترهايي است که باعث مي شود هزينه مهاجرت به اوکراين براي هر فرد حتي با داشتن مدارک يکسان، متفاوت بشود.

گروه تخصصي اوکراين در دپارتمان مهاجرت هلدينگ حقوقي راديو وکالت خدمات اخذ پذيرش از تمامي دانشگاه هاي معتبر اوکراين در شهرهاي کي يف، خارکف، اودسا، سومي، لوو و … را به صورت تخصصي و حرفه ايي  انجام مي دهد.

براي مشاوره با کارشناسان ما  مي توانيد با تلفنهاي دفتر ايران و يا دفتر اوکراين تماس بگيريد و درصورت تمايل وقت مشاوره حضوري رزرو نمائيد.

هزينه مهاجرت به اوکراين براي متقاضيان مهاجرت دائم يا اخذ اقامت دائم اوکراين

همانطور که در بالا به تفصيل توضيح داده شد هزينه مهاجرت به اوکراين براي هر فرد به خيلي از پارامترها بستگي دارد

فرد متقاضي مهاجرت به اوکراين، پس از ورود به کشور اوکراين مي خواهد در کدام شهر زندگي کند؟

فرد متقاضي مهاجرت به اوکراين، پس از پروسه اخذ اقامت اوکراين، مي خواهد در کشور اوکراين کارآفريني کند و به اصلاح کسب و کاري راه بياندازد يا اينکه در شرکتي بعنوان نيروي کار، استخدام بشود؟

فرد متقاضي مهاجرت به اوکراين متاهل است يا مجرد؟

فرد متقاضي مهاجرت به اوکراين بصورت تکي مي خواهد اقدام نمايد يا بصورت خانوادگي؟

فرد متقاضي مهاجرت به اوکراين داراي فرزند است؟

سن فرزند يا فرزندان فرد متقاضي چقدر است؟
با توجه به قوانين کشور اوکراين، پروسه اخذ اقامت اوکراين و مهاجرت به اوکراين  براي فرزندان يک خانواده در سنين مختلف  متفاوت است و اين تفاوت باعث مي شود که هزينه مهاجرت به اوکراين در هر پرونده متفاوت بشود.

اما نکته اي که درباره هزينه مهاجرت به اوکراين بايد متذکر بشويم اين است که عده ايي از افرادي که در زمينه اخذ مهاجرت به اوکراين در فضاي مجازي ايران کار مي کنند، به دليل اينکه پروسه اخذ اقامت و مهاجرت به اوکراين مراحل مختلف و ريزه کاري هاي بسياري دارد، از نا آگاهي متقاضيان سوء استفاده کرده و در مراحل مختلف، مبالغ متعددي را اخذ مي کنند

اما هلدينگ حقوقي راديو وکالت در قراردادي که با موکلين و متقاضيان مهاجرت منعقد مي کند هزينه مهاجرت و اخذ اقامت به کشور مقصد را قيد مي کند و قيد مي شود که متقاضي هيچ هزينه اضافه اي بابت مراحل مختلف پرداخت نمي کند.

بعنوان مثال براي کشور اوکراين، راديو وکالت تضمين مي نمايد که در کليه مراحل پروسه مهاجرت به اوکراين، هيچ مبلغ اضافه اي به عناوين واهي از متقاضي اخذ نمي شود.

طي اين مدت فعاليت در زمينه مهاجرت، موکلين و متقاضياني داشتيم که قبلا تجربه کار با گروه هاي ديگر مهاجرتي را داشتند و عنوان ميکردند که علاوه بر مبلغ قيد شده در قرارداد، پس از ورود به کشور مقصد، در مراحل مختلف  هزينه هايي با عناوين مختلف از آنها اخذ مي شده است.

گروه تخصصي اوکراين در دپارتمان مهاجرت هلدينگ حقوقي راديو وکالت به صورت تخصصي و حرفه ايي خدمات مشاوره راه اندازي کسب و کار و خريد ملک و اخذ اقامت دايم اوکراين را ارائه مي کند بطوريکه راديو وکالت خبره ترين تيم اجرايي را در شهرهاي کي يف، خارکف و اودسا در کشور اوکراين دارا مي باشد.

تمامي قرارداد هاي راديو وکالت با متقاضيان و موکلين  در بخش حقوقي يا مهاجرتي در دفتر ايران تنظيم مي شوند

قرارداد ها به زبان فارسي تنظيم مي شوند و مهمتر از همه  قرارداد ها به صورت تضميني منعقد مي گردد.

راديو وکالت سعي دارد با اعتماد سازي و ارائه خدمات منحصر بفرد در کشورهاي حوزه فعاليت خود، برند قابل اعتمادي را براي ايرانيان در سراسر دنيا ارائه کند.

ارائه مشاوره براي متقاضيان در هلدينگ حقوقي راديو وکالت به صورت رايگان انجام ميشود

با توجه به شرايط اوکراين و ارزش پول اين کشور، بهترين موقعيت براي سرمايه گذاري در اوکراين و راه اندازي کسب و کار براي ايرانيان علاقه مند مي باشد.

راديو وکالت تيم تخصصي مشاوره سرمايه گذاري دارد و مي تواند در حوزه هايي که  در اوکراين سود ده مي باشد  به متقاضيان سرمايه گذاري و راه اندازي کسب و کار، مشاوره تخصصي ارائه دهد.

براي اطلاعات بيشتر و دريافت وقت مشاوره مي توانيدبا تلفن هاي دفتر ايران تماس بگيريد

88705123

88106119

 

 

کبوتر...
ما را در سایت کبوتر دنبال می کنید

برچسب : مهاجرت,به,اوکراین, نویسنده : کاووسی فر psttudentt بازدید : 206 تاريخ : پنجشنبه 25 مهر 1398 ساعت: 12:01

قيمت سئو و خدمات سئو

سئو (انگليسي: SEO) يا بهينه سازي موتورهاي جستجو، از جمله گوگل و بينگ توسط متخصص سئو صورت مي‌پذيرد. از جمله مواردي که مي‌تواند منجر به بهبود سئو سايت ما شود، يادگيري اصول سئو است که با بهره از آن‌ها، مي‌تواينم به سئو کردن بپردازيم. از سويي يادگيري مفاهيم ديجيتال مارکتينگ کمک بسياري در يادگيري بازاريابي سئو چيست مي‌کند.

خدمات سئو شامل طيف گسترده‌اي از موارد مي‌شود. از جمله خدمات سئو مي‌توان به سئو سايت (on-site و off-site) در برخي کلمات کليدي به صورت پروژه‌اي، رفع برخي نواقص تکنيکال در وبسايت و … اشاره کرد. برخي از سئوکاران نيز خدمت افزايش ترافيک را ارائه مي‌دهند که مزايا و معايب خاص خودش را به همراه دارد. به عنوان مثال، محتواهاي وبسايتي دچار کنوباليزيشن شده‌اند و اين متخصص سئو است که مي‌تواند مسير درست از بين بردن همجنس خواري پيش آمده را براي وبسايت شما مشخص و بر اساس آن برنامه، به رفع مشکل پيش آمده بپردازد.

 

 

قيمت سئو متناسب با اسکيل پروژه، سرچ واليوم کلمه کليدي، سختي کلمه و … مشخص مي‌شود؛ و به يک عامل به صورت مستقيم، وابسته نيست. به همين دليل متناسب با سطح سئو مورد نياز براي شما، قيمت سئو نيز متفاوت خواهد شد.

از مواردي که در اصول سئو مي‌توان به آن اشاره کرد که ذيل خدمات سئو، از سوي سئوکار به شما ارائه مي‌شود، مي‌توان به بررسي چگالي کلمات کليدي در محتواي خلق شده، راهکارهاي گري هت سئو براي تخصيص منابع کمتر در عين رنک  گيري پايدارتر، بررسي بکلينک‌هاي دريافتي وبسايت شما، طراحي ساختار سايت براي توضيع متوازن اعتبار (Domain Power) و … اشاره نمود.

بازاريابي با بهره از سئو، اين مزيت را دارد که شما بي آن که هزينه‌هاي سنگيني (متناسب با اسکيل سازمان و ميزان رقابت سئو در حوزه شما) براي Google AD تخصيص دهيد، بتوانيد نتايجي بلندمدت‌تر کسب کنيد. در اکثر حالات، هزينه گوگل ادوردز بيش از هزينه ماهانه سئو شما مي‌شود و همچنين به دست آوردن ترافيک ورودي ارکانيگ که از افزايش CTR شما حاصل مي‌شود، منجر به افزايش اعتماد وبسايت شما نزد گوگل و به تبع، شکل گرفتن حلقه‌ي تقويت شونده مثبت در جهت بهبود اعتبار شما نزد گوگل مي‌شود.

در اين ميان، داستان نويسي براي خلق محتوا بسيار مهم خواهد شد. يک سئوکار بايد به شکلي بتواند يک داستان کم نقص خلق کند که مخاطب را ميخکوب کند. سبک روايتگري و داستان گويي در داستان، عاملي است که منجر به بهبود مطلوبيت مطالعه متن ما (داستان) مي‌شود. در واقع يکي از اصول نانوشته سئو، در کنار نحوه نگارش تايتل، دسکريپشن، آلت تکست تصاوير و …، شيوه قلاب کردن مخاطب به محتواي خودمان است که منجر به افزايش Time on Site يا Dwell Time مي‌شود.

يک متخصص سئو به عنوان يک بازارياب که بر محتوا تسلط دارد، مي‌تواند با انکرتکست داستان کوتاه جالب يا داستان آموزنده مخاطب را يک لايه به آنچه هدفش است، نزديک‌تر کند. به عنوان مثلا اگر شما قصد ارائه خدمات سئو از جمله سئو سايت يا ارائه خدمت مشاوره سئو را در ذهن خود داريد، ابتدا بايد مخاطب را از محتوايي که خلق کرده‌ايد، وارد وبسايت خود کنيد و با داستاني که براي او خلق کرده‌ايد، مسير مخاطب را جهت دهي کنيد. از سويي مفهوم Omni-Chanel در بازاريابي مطرح مي‌شود، که اثر بسازيي در قلاب کردن مخاطب دارد. ايجاد محتوايي با داستان آموزنده، علاه بر آن که موجب جلب رضايت مخاطب مي‌شود، او را به سوي هدف ما، سوق مي‌دهد.

ما با خلق داستان در محتواي‌مان که مي‌تواند داستان کودکانه يا داستان کوتاه عاشقانه تلقي شود، از يک سو؛ و سئو کردن مطلوب محتوا از سوي ديگر، علاوه بر رنک گيري بهتر در SERP با کلمه کليدي مدنظرمان، مخاطب را به سمت هدف مدنظر خودمان برده‌ايم.

به عنوان مثال، محتواي املاء صحيح کلمات از حميد طماسبي به شکلي نگاشته شده است که اگر فردي کلمه کليدي مصدع اوقات را جستجو کند، محتواي او، در رتبه  اول، نمايان مي‌شود!

اينک اين پرسش مطرح مي‌شود که چه شد، محتواي مصدع اوقات حميد طهماسبي، رتبه يک را به خودش اختصاص داد. پاسخ همان چيزي است که در چند خط پيش مطرح شدسئو و خلق داستان.

نگاهي به محتوا بيندازيم. در کنار کلمه کليدي مصدع اوقات، از LSIهاي تصدع اوقات، تصديع اوقات و مسطح اوقات نيز بهره برده شده است. از سويي به بيان مترادف مصدع اوقات نيز پرداخته شده است. گوگل با کراول و خزش در اين صفحه، متوجه خواهد شد که محتوايي پيرامون مصدع اوقات نگاشته شده است و نه محتوايي پيرامون سايت ديوار.

نگاهي به محتواي سئو شده ديوار حميد طهماسبي بيندازيم. در کنار کلمه کليدي اصلي که ديوار است، از LSIهايي مانند دانلود ديوار، ديوار من، ديوار کرج، ديوار اهواز و ديوار شيراز، اصفهان و مشهد بهره برده شده است. اين عمل علاوه بر آن که موجب افزايش چگالي کلمه ديوار مي‌شود، کمک مي‌کند مخاطب نيز با آگاهي بيشتر از مفهوم اصلي مورد اشاره در محتوا، به ادامه مطالعه آن بپردازد.

البته در کنار چگالي کلمه کليدي، موردي مانند اعتبار دامنه وبسايت dimaht.com را نيز بايد در نظر بگيريم.

فراموش نکنيم محتوايي نظير داستان، ديوار و مصدع اوقات، تنها با سئو on-page رتبه مطلوبي نگرفته‌اند؛ بلکه به صورت کلي، سايت سئو شده است و بايد نگاه کل نگرانه به سايت اندازيم و از منظر on-site و همچنين off-site بررسي‌اش کنيم. دريافت بکلينک از وبلاگ‌هاي شخصي با اعتبارهايي مطلوب، به عنوان مثال يکي از عوامل اثرگذار بر off-site & off-page ديماتي است.

سئو را چيزي فراتر از هر آنچه در ذهن داريم، بايد در نظر بگيريم. فردي که به عنوان سئوکار به ارائه خدمات سئو مي‌پردازد، بايد مهارتي مانند خلق داستان را در خودش پرورش دهد. با پرورش اين مهارت است که مي‌تواند محتوايي مانند ديوار يا مصدع اوقات را براي مخاطب، دلنشين کند و او را به سمت هدفي که مدنظر دارد، جهت دهد.

 

Source: Coell University

 

کبوتر...
ما را در سایت کبوتر دنبال می کنید

برچسب : SEO),یا,بهینه,سازی,موتورهای,جستجو, نویسنده : کاووسی فر psttudentt بازدید : 206 تاريخ : سه شنبه 23 مهر 1398 ساعت: 20:51

با اپليکيشن نظافت منزل خدمت از ما مي توانيد کمترين زمان را براي ثبت درخواست نظافت محل کار، منزل و مشاعات خود بگذاريد و از نيروهاي مجرب و متعهد خدمت از ما استفاده کنيد و به راحتي به کيفيت مورد نظرتان برسيد؛ فقط کافي است اپليکيشن نظافت منزل خدمت از ما را از طريق بازار يا گوگل پلي دانلود کنيد.

خدمت از ما شيراز براي مشترياني که مي خواهند از يک اپليکيشن خدماتي و اپليکيشن نظافت منزل در شيراز بهره مند شوند و خدمات فني منزل خود را به اشخاص با سابقه بسپارند اين اطمينان را خواهد داد که شرکت خدمت از ما از متخصصين با تجربه خود در راستاي رضايت مشتريان گام بردارد؛ با استفاده از بهترين اپليکيشن خدماتي در شيراز مي توانيد خدمات فني منزل خود را با خيال راحت در اختيار شرکت خدمت از ما بگذاريد و از خدمات متنوع خدمت از ما شيراز نهايت استفاده را ببريد.

 

 

شرکت خدمت از ما در راستاي بهبود کيفيت خدمات فني منزل و خدمات گرمايشي و همچنين صرفه جويي در زمان شما مشتريان عزيز براي يافتن اپليکيشن نظافت منزل مناسب، اپليکيشن خدمت از ما را راه اندازي کرده تا به سرعت و با کيفيت مد نظر شما تمامي خدمات مورد نياز شما انجام پذيرد.

در راستاي اشتغال زايي مناسب و کسب درآمد براي سرويسکاران و متخصيصين محترم، شرکت خدمت از ما، اپليکيشن خدمت از ما همکاران را به جهت بهره مندي تمامي افراد متخصص از بازار کار مناسب طراحي و روانه بازار کرده تا خدمت از ما همکاران بتواند پل ارتباطي مناسبي ميان مشتريان اپليکيشن خدمت از ما، شرکت خدمت از ما و متخصصين براي کسب درآمد و ارائه خدمات مورد نياز جامعه باشد.

نحوه استفاده از خدمت از ما چگونه است؟

اولين گام براي ثبت درخواست خدمات نظافتي، خود در اپليکيشن خدمت از ما مي باشد که به راحتي ميتوانيد با توجه به زمان و مکان مورد نياز خود خدمات فني منزل مورد نظر را ثبت کنيد

مي خواهيد از خدمات پرتقاضاي "خدمت از ما" استفاده کنيد؟ براي استفاده از خدمات مي توانيد به صورت رايگان سفارش خود را ثبت کنيد. در کوتاه ترين زمان تمامي سفارشات شما پيگيري خواهد شد.

دومين گام انتخاب مجرب ترين سرويسکار

متخصصين شرکت خدمت از ما در خدمت از ما همکاران سفارش شما را ميبينند و با توجه به خدمات فني منزل شما قيمت مناسب را به شما ارائه مي نمايند و شما از بين متخصصين فرد مورد نظر خود را انخاب مي کنيد به همين سادگي کار شما با بالاترين کيفيت و در کمترين زمان انجام مي شود.

شرکت خدمت از ما در طول زمان انجام سفارش در کنار شما خواهد بود.

 

همکاري با شرکت خدمت از ما

با نصب خدمت از ما همکاران بر روي گوشي اندرويدي خود مي توانيد با کمترين هزينه تبليغات و بدون نياز به پرداخت سود به شرکت خدمت از ما درآمد خود را افزايش دهيد؛ همچنين اگر در شهر شيراز فعاليت داريد خدمت از ما شيراز، اپليکيشن خدماتي در شيراز راه اندازي کرده تا خدمات فني منزل مشتريان با تجربه و تعهد شما متخصصين انجام گيرد.

 

کبوتر...
ما را در سایت کبوتر دنبال می کنید

برچسب : خدمت,از,ما, نویسنده : کاووسی فر psttudentt بازدید : 197 تاريخ : پنجشنبه 18 مهر 1398 ساعت: 1:43

طرح لایه باز برنامه کلاسی طرح دوم

 

کبوتر...
ما را در سایت کبوتر دنبال می کنید

برچسب : طرح,لایه,باز,برنامه,کلاسی,طرح,دوم, نویسنده : کاووسی فر psttudentt بازدید : 185 تاريخ : دوشنبه 15 مهر 1398 ساعت: 23:38

سيستم تمرين FST-7 در بدنسازي چيست / سيستم هني رمبد

پايه اصلي تمرين براساس کش آمدن فيشيا و رشد عضلات براساس شوک و کشش مي باشد.

سيستم تمرين FST-7 در بدنسازي چيست / سيستم هني رمبد

پايه اصلي تمرين براساس کش آمدن فاشيا(تور سفت و سخت محکمي که از جنس فيبروپلاست و کلاژن است که عضلات را محاصره کرده و مانع رشد عضلات ميشود) و رشد عضلات براساس شوک و کشش ميباشد و عدد ? در انتهاي FST به معناي ? ست تمرين يک گروه عضلاني در انتهاي برنامه است، شما نميتوانيد اين برنامه تمرين را هميشه براي يک گروه عضلاني انجام دهيد و حداکثر مدت تمرين هر گروه عضلاني ? هفته مي‌باشد و پس از آن بايد به گروه عضلاني بعدي رفته و آن را با اين سيستم، تمرين دهيد. اين سيستم تمرين باعث رساندن افرادي مثل: جي کاتلر، فيل هيث و جرمي بونديا به قله موفقيت شده است.

FST-? به چه معناست؟
Fascia Stretch Training يعني تمرين کش آمدن فاشيا ، فاشيا توري نازک بر روي عضلات است و باعث نگهداري عضلات ميگردد و جنس آن از فيبروپلاست و کلاژن ميباشد. فاشيا در حالت عادي مانع از رشد بيش از حد عضلات ميگردد و در اين سيستم تمرين با شوک دادن به عضلات و رساندن ميزان زيادي از خون و انجام کشش(فيگور) پس از هر ست باعث پاره شدن فاشيا ميگردد و پس از تمرين شما تا روز آينده که مجددا تمرين کنيد در فاز عضله سازي هستيد.

پيش نياز هاي سيستم تمرين FST-? چيست؟
اين سيستم تمرين بدليل اينکه در سطح پيشرفته است نيازمند: تغذيه، خواب و مکمل مناسب ميباشد.

تغذيه: کليدي ترين نقش در اين سيستم تمرين را اجرا ميکند، شما هر ?:?? الي ? ساعت بايد يک وعده غذايي ميل کنيد تا هميشه به عضلاتتان سوخت کافي رسيده تا بيشترين رشد را داشته باشيد رژيم غذايي بسيار قوي و غني از پروتئين و انواع کربوهيدرات پايه اين سيستم تمرين است.

خواب کافي: اگر شما شخصي هستيد که زندگيتان را وقف بدنسازي کرده ايد و تنها شغلتان بدنسازي است بايد بهتون تبريک بگوييم اين برنامه مناسب شماست تا در کمترين زمان ممکن به بيشترين رشد عضلاني برسيد اگر خواب و استراحت کافي داريد شما ميتوانيد اين برنامه تمرين را ? بار در هفته انجام دهيد اما اگر غير از اين است بهتره که فقط يکبار در هفته انجام دهيد.

مکمل: قبل از تمرين براي بيشترين فشار ميتوانيد از پمپ استفاده کنيد و در حين تمرين از BCAA و گلوتامين استفاده کنيد و پس از تمرين وي ايزوله و کربوهيدرات زود جذب مکمل هاي مفيدي براي شما هستند.


هميشه به ياد داشته باشيد در اين برنامه تمرين نوشيدن آب بيشتر از مکمل اهميت دارد.


سيستم تمرين FST-? بدرد چه افرادي ميخورد؟
اين سيستم تمرين براي تمامي افراد مناسب است اما توصيه مي گردد قبل از شروع تمرين حتما آموزش هاي تمرين را مشاهده و صحبت هاي هني رامبد را گوش فرا دهيد تا از هرگونه مصدوميت جلوگيري کنيد.

حرکات رايج در FST 7
هني رامبد مي گويد ترجيح مي دهد در اين روش براي حرکت آخر ازحرکات تک مفصلي يا دستگاه استفاده کند. علت اين است که انجام حرکات چند مفصلي علاوه بر اينکه حفظ تعادل دراين حرکات دشوار است همچنين عضلات ديگر وجانبي هم خسته مي شوند. البته اگه يک بدنساز پيشرفته و با حجم و قدرت عضلاني مورد قبول هستيد مي توانيد براي حرکت آخر از حرکات چند مفصلي هم استفاده کنيد.

به اين برنامه جلوبازو نگاه کنيد:

جلو بازو دمبل متناوب: ?-??-??
جلو بازو دستگاه: ?? *?
جلوبازو هالتر ايستاده: ?? * ?

همان طور که مي بينيد حرکت آخر مربوط به اين عضله ? ست است که هر ست ?? تکرار است. بايد در تمام اين ? ست از يک وزنه استفاده کرد البته مي توان در ست هاي بالا اگر نتوانسيتم به ??تکرار برسيم وزنه رو کاهش داد اما بايد يادمان باشد که به هيچ وجه نبايداز وزنه هاي خيلي سبک استفاده کرد.
رامبد مي گويد که حرکت ? ستي مي تواند حداکثر مقدار خون را راهي عضلات کند و همچنين باعث کشش FASCIA شود که موجب مي شود تا فضاي لازم براي رشد عضلات به وجود آيد. بيشتر از اون شما رو تمرين زده مي کند و کمتر از اون ممکن است جواب ندهد.

منظور از FASICA STRECTH کشش روکش نازک بافت هاي ارتباطي عضلات است که هم با حرکت ? ستي به وجود مي آيد و هم با کشش عضلات بين ست ها. مثلا بعد از حرکات جلو بازو بازوها رو صاف جلوي بدن آويزان کنيد و دست ها رو رو به پشت نگه داريد و ?? ثانيه به اين کار ادامه دهيد.
يا بعد از حرکت بارفيکس ?? ثانيه خودتون رو از ميله آويزون کنيد.


در اين روش شما بايد اول حرکات سنگين و چند مفصلي رو اجرا کنيد و بعد سراغ حرکت ? ستي و تک مفصلي برويد.

بين هر ست ?? تا ?? ثانيه استراحت کنيد نه بيشتر و نه کمتر در بين ست ها حرکات کششي انجام دهيد.


سبک تمرين نکنيد!

تصورتون اين نباشد که چون قراره ? ست ?? تکراري بزنيد بايد سبک بزنيد. البته نبايد سنگين هم تمرين کنيد اما وزنه ها حداقل ?? تا ?? درصد حداکثر قدرت شما باشند. مثلا اگه شما قبلا حرکت جلوبازو هالتر رو سه ست ?? هايي انجام مي دادين و ميتونستيد با وزنه ي ?? کيلويي اين حرکت رو انجام دهيد در FST 7 از وزنه ي ?? کيلويي استفاده کنيد.

تقلب نکنيد!

دامنه هاي ناقص در اين روش توصيه نميشه مگر براي يک يا دو تکرار آخر.

تمرين زده نشويد!

مواردي مثل سوء تغذيه، کسري خواب و کم آب خوردن قلب تمرين و در حين تمرين باعث تمرين زدگي مي شود. توجه کنيد چون اين يک روش سنگين براي عضلات است اگر تغذيه خوب نداشته باشيد حتما نتيجه معکوس ميگيريد. تغذيه بعد از تمرين بسيار حياتي است اگر نميتونيد يک وعده ي غذاي خوب بعد از تمرين بخوريد حداقل بايک نوشيدني پروتئيني اين موضوع رو جبران کنيد.

ريکاوري !

مصرف ويتامين C و bcaa رو بعد از تمرين به شما توصيه مي کنم. ويتامين C خيلي زودجذب ميشه و به ريکاوري بدن کمک مي کند. متاسفانه خيلي از بدنسازان فقط به ويتامين هاي گروه B اهميت ميدن و از بعضي ويتامين ها غافل ميشن. اگه از قرص هاي ويتامين استفاده نمي کنيد مصرف آب پرتغال تازه يا مصرف ليمو ترش بعد از تمرين و با شکم خالي از مي تواند مفيد باشد.

 

 

کبوتر...
ما را در سایت کبوتر دنبال می کنید

برچسب : سیستم,تمرین,FST,7,در,بدنسازی,چیست,سیستم,هنی,رمبد, نویسنده : کاووسی فر psttudentt بازدید : 211 تاريخ : چهارشنبه 10 مهر 1398 ساعت: 21:55

خريد و فروش پرفکت ماني ارزان توسط سايت سام اکسچنجر

خريد و فروش آنلاين امروزه بسيار گسترده شده است و در معاملات در سراسر دنيا استفاده مي شود. براي خريد از سايت هاي برون مرزي و يا دريافت پول بدون واسطه قرار دادن بانک ها مي توانيد از ارزهاي ديجيتالي استفاده کنيد يکي از شببکه هاي متداول براي خريد و فروش ارز ديجيتالي پرفکت ماني است. براي اينکه پرفکت ماني ارزان بخريد و آن را با بهترين قيمت به فروش برسانيد سام اکسچنجر به شما کمک مي کند تا معاملات خود را بدون پرداخت درصد بهره و کارمزد انجام دهيد و از اين طريق در پرداخت هاي خود صرفه جويي کنيد.

سام اکسچنجر، با داشتن بيش از 7 سال سابقه در زمينه خريد و فروش ارزهاي ديجيتالي . انجام تبادلات مالي بهترين گزينه براي انجام خريد و فروش پرفکت ماني ارزان و ووچر پرفکت ماني است. براي خريد و فروش پرفکت ماني ارزان از طريق سايت سام اکسچنجر به نشاني www.samexchanger.com  مي توانيد با مراجعه به آدرس ين سايت ابتدا اقدام به ثبت نام و اهراز هويت در اين سايت اقدام کنيد. لازم به ذکر است که مراحل ثبت نام و تأييد هويت در اين سامانه به سرعت و بدون اتلاف وقت انجام مي پذيرد.

پرفکت ماني ارزان بخريد

براي خريد پرفکت ماني ارزان و بدون بهره از طريق سايت سام اکسچنجر کافي است مراحل زير را طي کنيد.

مراحل ثبت نام در سامانه سام اکسچنجر:

znn4_11.jpg

همان طور که در شکل ملاحظه مي کنيد پس از ثبت نام و عضويت در سايت بايد اقدام به ارسال مدارک کنيد. سايت سام اکسچنجر يک سايت مطمئن و قانوني است و هرگز بدون اهراز هويت اجازه فعاليت به افراد را نمي دهد. پس از اين مرحله شما به آساني مي توانيد اقدام به خريد و فروش پرفکت ماني کنيد. اگر به دنبال يک سايت مطمئن براي خريد پرفکت ماني ارزان هستيد مي توانيد با خيال راحت از اين سايت به خريد و فروش ارز بپردازيد. فرايند ثبت نام در سام اکسچنجر در عين امنيت بالا ساده بوده و مراحل پيجچيده سايت هاي ديگر را ندارد.

سايت سام اکسچنجر را بيشتر را بشناسيد

تيم پشتيباني موجود در سايت سام اکسچنجر در تمام ساعات شبانه‌روز آماده ارائه راهنمايي و کمک به شما کاربران عزيز خواهند بود و از اين بابت هيچ نگراني نداشته باشيد زيرا کارشناسان باتجربه سام اکسچنجر شما را تنها نمي گذارند. اين سايت مبادلات مالي را با سرعت و دقت بالا انجام مي دهد. يکي از بهترين مزيت هاي سايت سام اکسچنجر اين است که شما محدوديت خريد نداريد و مي توانيد هرچند بار که لازم داريد خريد کنيد.

يکي ديگر از مزيت هاي سايت سام اکسچنجر اين است که خريد و فروش پرفکت ماني را بدون دريافت بهره و سود انجام مي دهد و به همين دليل مي توانيد مطمئن باشيد که براي خريد و فروش پرفکت ماني ارزان يک سايت معتبر را انتخاب کرده ايد.  

معامله با پرفکت ماني چگونه است؟

همان طور که گفتيم شما مي توانيد براي خريد و فروش پرفکت ماني ارزان از سايت سام اکسچنجر استفاده کنيد. کافي است يک حساب کاربري وريفاي شده در سايت پرفکت ماني ايجاد کنيد. مزيت استفاده از يک حساب کاربري تائيد شده اين است که کارمزد تراکنش‌ها از 2 درصد به 5/0 درصد کاهش خواهد يافت. براي اينکه در پرفکت ماني معامله کنيد بايد حداقل 100 دلار سرمايه داشته باشيد. با داشتن يک حساب پرفکت ماني به راحتي مي توانيد مبادلات لازم براي کسب و کارهاي اينترنتي را انجام دهيد. 

براي شروع معامله با پرفکت ماني بايد از فرآيند ووچر استفاده کنيد. استفاده از اين فرايند آسان و ساده است. پرفکت ماني يک سيستم پرداخت پويا و مطمئن براي حواله ها با مبالغ بالا مي باشد. مهمترين دليل محبوبيت پرفکت ماني اين است که براي کاربران ايراني محدوديت ايجاد نمي کند. پس از شارژ پرفکت ماني به صورت آنلاين مي توانيد به معامله با پرفکت ماني بپردازيد.

مزاياي استفاده از پرفکت ماني

سيستم پرفکت ماني مزاياي بسياري دارد و از طريق آن مي توان با 110 کشور دنيا معامله کرد و همچنين از 22 زبان پشتيباني مي کندبرداشت پول از حساب شخصي در اين سيستم در تمامي دفاتر صرافي صورت مي­گيرد ولي کاربران بايد توجه نمايند که تمامي تراکنش­هاي آن غيرقابل برگشت هستند. کاربران پرفکت ماني مي توانند از کدهاي الکترونيکي استفاده کنند که باعث بالا رفتن سرعت شده و نياز به تأييد را از بين مي برد که در روش انتقال پول به صورت وجه وجود دارد.

پرفکت ماني از امنيت خوبي برخوردار است زيرا ورود به آن از طريق ارسال کد تأييد به تلفن صورت مي گيرد.

چگونه پرفکت ماني ارزان بخريم؟

براي اينکه پرفکت ماني ارزان بخريد بايد تا حد امکان از نوسانات قيمت دور باشيد. استفاده از يک سايت معتبر براي خريد پرفکت ماني ارزان که داراي سرعت بالايي نيز باشد تا حد زيادي باعث مي شود از نوسانات قيمت دور باشيد و بتوانيد پرفکت ماني را با قيمت مناسبتري خريداري کنيد. نکته ديگري که به خريد پرفکت ماني ارزان کمک مي کند اين است که از سايت هايي پرفکت ماني بخريد که کارمزد کمتري دريافت کنيد. برخي سايت ها با عنوان فروش پرفکت ماني ارزان مبلغي به عنوان دستمزد انتقال دريافت مي کنند علاوه بر اين مبلغي نيز به عناون دستمزد به آن اضافه مي کنند. و يا ممکن است به بهانه وريفاي بودن حساب کاربر مبلغ اضافي نيز دريافت کنند.

بنابراين اگر مي خواهيد يک سايت معتبر براي خريد پرفکت ماني ارزان انتخاب کنيد به اين نکات توجه کنيد.

سايت سام اکسچنجر بصورت آني و اتوماتيک خريد اتوماتيک پرفکت ماني را انجام مي دهد و به همين دليل با خريد پرفکت ماني از سام اکسچنجر از نوسانات لحظه اي در امان هستيد و پرفکت ماني ارزان خريده ايد.

 

 

کبوتر...
ما را در سایت کبوتر دنبال می کنید

برچسب : خرید,و,فروش,پرفکت,مانی,ارزان,توسط,سایت,سام,اکسچنجر, نویسنده : کاووسی فر psttudentt بازدید : 189 تاريخ : دوشنبه 8 مهر 1398 ساعت: 20:53

ريمل حجم دهنده بابي براون Smokey Eye Mascara

اين ريمل حجم دهنده مخصوص افرادي است که بدنبال داشتن مژه هايي بلندتر و حجيم ترند. برس آن کمي کوتاه تر و حجيم تر از برسهاي معمولي ريمل است ولي کار خود را به خوبي انجام مي دهد.

 

کبوتر...
ما را در سایت کبوتر دنبال می کنید

برچسب : ریمل,حجم,دهنده,بابی,براون,Smokey,Eye,Mascara, نویسنده : کاووسی فر psttudentt بازدید : 178 تاريخ : چهارشنبه 3 مهر 1398 ساعت: 18:58

ورق سياه در صنايع فولاد

صنايع فولاد

ورق رنگي در صنايع خوردرو سازي و صنايع سنگين کشور کاربرد بسياري دارد از اين رو مي توان گفت نقشي حياطي در صنايع سنگين کشور دارد و مي توان به جرات گفت شرکت آهن ايرانيان بزرگ ترين توزيع کننده انواع ورق در سطح کشور مي باشد.

انواع ورق

ورق توليد شده در کارخانه جات فولاد طي فرايند هاي مختلفي مي تواند به صورت سفيد و رنگي و يا گالوانيزه توليد شود که هر کدام در صنايع مختلف کشور کاربرد هاي بسيار زيادي دارند که در مقالات بعدي بيشتر در مورد آن گفتگو ميکنيم .

سايز انواع ورق

براي اطلاع ازسايز و قيمت ورق گالوانيزه و قيمت نبشي با کارشناسان اين شرکت تماس بگيريد تا براي مشاوره و قرارداد فروش با شرکت آهنگستر و انتخاب بهترين کارخانه براي خريد و مشاوره رايگان داشته باشيد.

ورق رنگي

اين نوع ورق بر اساس نوع سفارش مشتريان ساخته و به بازار عرضه مي شود هم اکنون مي توانيد براي اطلاع از قيمت و مدت زمان تحويل ورق به شما مشتريان تماس بگيريد.

ورق گالولوانيزه

ورق سياه مي تواند به دو صورت گالوانيزه گرم و گالوانيزه سرد تبديل به ورق گالوانيزه شود.

قيمت لوله داربست

 لوله داربست داراي نوسانات بسيار شديدي در چند سال گذشته بوده است و مي توانيم به جرات بگوييم که تقريبا نصبت به پارسال قيمت لوله داربست  ،تيرآهن و غيره....سير صعودي به خود داشته و تا الان ادامه دارد.

قيمت لوله مانيسمان

قيمت ميلگرد ، لوله مانيسمان و تير آهن طي دو سال گذشته با نوسانات بسيار زيادي رو به رو بوده از اين براي سفارش دريافت پيش فاکتور از شرکت آهن ايرانيان هر چه سريع تر اقدام کنيد به نفع شما خواهد بود زيرا هر چه براي خريد ديرتر اقدام کنيد احتمال اينکه با قيمت بالا تري خريد کنيد در وضعيت کنوني بازار دور از انتظار نيست.

 

اثرتحريم بر صنايع فولاد

تحريم هاي ناجوامردانه و دور از حقوق بشر عليه کشور عزيزمان باعث شده تا برخي از قيمت ها بسيار جابجا شوند و صنايع فولاد نيز از اين داستان جدا نبوده است و قيمت لوله مانيسمان نسبت به دو سال گذشته متاسفانه با سعود بالايي رو به رو شده است.

 

کبوتر...
ما را در سایت کبوتر دنبال می کنید

برچسب : قیمت,میلگردآهن,ایرانیان, نویسنده : کاووسی فر psttudentt بازدید : 166 تاريخ : چهارشنبه 3 مهر 1398 ساعت: 11:20

لینک دوستان

خبرنامه